• Pagini

  • Inaugurarea Centrului Pro-European de Servicii si Comunicare

  • Campanie anti-furt


  • Blog din Moldova

  • Blog Stats

    • 117.311 hits
  • Abonare la e-mail

  • http://webs.uvigo.es/jmv/images/index-slideshare-logo.gif
  • https://bnrm.files.wordpress.com/2010/06/youtube_logo.jpg
  • Flag Counter
  • distribuie facebook

10 cărţi ale Renatei Verejanu

10 cărţi ale Renatei Verejanu

Este un lux în zilele noastre, să scoţi o carte de sub tipar. Iată că Renata Verejanu a uimit cu o lansare fructuoasă, apariţia a 10 cărţi noi. Am surprins-o foarte emoţionată, dar dornică ca întotdeauna de a realiza ceva nou şi de a scoate la iveală un nou talent. Fiind animatoarea „Micului prinţ”, este înconjurată mereu de copii dotaţi. Şi la manifestarea de lansare nu a lipsit nici muzica, nici dansul, oferind celor prezenţi clipe de adevărată revelaţie.

2 răspunsuri

  1. M-am bucurat de compatriotii mei
    i clipa cand am gasit
    pe mai multe bloguri din Romania
    versurile Renatei Verejanu,
    devenite
    maxime si cugetari
    si citate cu mare drag de personalitati
    dar si de tineri.
    Am sa caut si eu macar o carte din cele
    10 editate mai recent,
    daca pana acum era total imposibil.
    Cunoastem cine se edita zilnic
    in timpul totalitarismului.

  2. Sa traiti, dna Renata Verejanu.
    Cei care va citesc cartile stiu ca numele DVS
    se scrie cu „u”.
    Dar poate ca este o mica neatentie.
    In rest, bravo Bibliotecii Nationale,
    bravo admiratorilor DVS,
    si multa sanatate poetei
    si celor indragostiti de poezie, de frumos.

Lasă un comentariu