„E fiica mea…”

„E fiica mea…”

Recent am citit o carte care m-a impresionat enorm şi pe care aş dori s-o recomand şi altora. Această naraţiune nu te lasă indiferent şi te face să o citeşti dintr-o răsuflare. Miniromanul este al doilea din ciclul “Destine”, în care autoarea Polina Boişteanu abordează actualitatea. Dacă vrei să afli mai mult despre soarta unei tinere ce a fost despărţită de propria fiică vei găsi în cartea “E fiica mea…”

Autoarea abordează cu un simţ realist o serie de situaţii dramatice care au marcat destinul unei mame.  Moravuri, corupţie, laşitate şi trădare – toate sunt descrise şi condamnate fără ocolişuri de autoarea prozei. Găseşte-o şi citeşte-o.

Boişteanu, Polina. E fiica mea / Polina Boişteanu .- Chişinău: Ed. “Grafema Libris”, 2009 .- 216 p.

Natalia Brigai

Lasă un răspuns

